Semalam, Hari ini & Selamanya..

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Thursday, January 26, 2006

tATa.. TitI.. TUtu..

knp lah sejak 2menjak ni aku asyik tertido awal je... nak kata penat sgt, ape le keje yg aku buat sampai penat kat opis ni selain duduk kat dpn pc layan bc blog kengkawan, pas tu buat keje skit lebih kurang than pg bank tu je.. rasa nye tak le penat sgt keje cam tu..tp tiap2 mlm kol 9++ pm aku dah lelap dah. Sindrom ape yg dah jangkit kat aku tu wei.. semlm lg miss tgk cite PUTERI(cite paberet aku tu) masuk ni dah 3x miss...hampeh. Hubby kata dia dah try kejut aku tp aku tido cam kayu tak sedar, kalo bom meletup pun mmg tak sedar.. last2 dia layan tgk VCD.

Semlm aku ade bc blog MR & kak sya pasal first love tu so aku pun try nak buat lah, baru tulis entry tu separuh dah berjurai air mata aku. Jadi aku dah delet kan entry tu. Entry yg aku nak tulis tu bkn lah pasal bf ... tp pasal abg angkat aku masa sama2 keje kat bowling center dulu tu. mmg dah mcm adik beradik dah kitorg. Dia dah meninggal pd thn 2003 masa aku & dia keje sana lg, Sampai skrg aku ingat kenangan tu. Biar lah kenangan tu jd kenangan antara aku dan dia. satu hari nati bila aku dah bersedia aku akan cerita kan. semoga dia damai di sana AL-FATIHAH...

Mungkin ni entry terakhir minggu ni coz start jumaat aku akan bercuti selama seminggu (28/1 - 5/2) so harap2 nanti jumpa lg bila aku masuk keje balik pd 6/2 (hari b'day aku la...) ... so tata..titi..tutu..

7 Comments:

At 10:02 PM, Blogger aNIe said...

Lempoyak...SELAMAT BERCUTI ...& kalau nanti 6hb kak lady tak sempat nak masuk...nak ucapkan SELAMAT HARI JADI buat lempoyak...moga panjang umur...murah rezeki...aman bahagia rumahtangga dan diberi kesihatan yang baik....aminnn

 
At 9:55 AM, Blogger Sya said...

Eh Selamat Hari JAdi utk Lempoyak dan Selamat Bercuti.. Berhati2 di Jalan Raya

 
At 2:03 PM, Blogger oren said...

Hambolll...cuti sakan...

Anyway, Happy Birthday la yek...and take care...

 
At 4:44 PM, Blogger Arena said...

Aku pun nak bagi early birthday wish ni, Happy birthday dear..Moga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki.. take care..

 
At 9:45 AM, Blogger NONIE AZIZ said...

Wahhh...sakan cuti ko eik...alahhhh....tulih jer le...kot ler nanti makcik pun tumpang mengalirkan air mata ni sama...

 
At 9:46 AM, Blogger NONIE AZIZ said...

opsss...SELAMAT HARI JADI

 
At 9:15 AM, Blogger lempoyak said...

kak lady, kak sya, oren, arena,MR

THANK'S BEBANYAK WISH KAN B'DAY AKU. MOGA2 DOA DR KORANG SUMER MENGIRINGI PERJALANAN HIDUP INI.

 

Post a Comment

<< Home