Semalam, Hari ini & Selamanya..

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Thursday, December 08, 2005

BeRIta PaNAs....pAnaS..

Pagi td masa nak bersiap aku dengar lah radio ERA. Mmg tiap2 pg celik je mata ni mesti aku bukak radio dulu.. Aku suka segment PG DI ERA BERSAMA K&K. Segment dia sempoi je.. pg td masa dgr berita di Era ade satu berita ni, Berita tu mengenai hubungan suami isteri Seorang artis ni(ERRA&YUSRI) dah tak duduk sebumbung lg(maksudnya erra dan yusri dah tinggal berasingan) . Aku diam je lah mungkin telinga aku ni salah dengar nama artis tu... Lepas bersiap je, aku terus mkn nasik goreng yg aku buat pg td tu. Hubby lepas mkn je tak tunggu aku, terus turun hidup kan enjin kete. Aku cepat2 le mkn, letak je pinggan mangkok tu kat sink(blk ptg nanti baru basuh) kunci rmh terus turun. Naik je kete aku tanya lah hubby berita yg aku dgr tu coz masa beritu tu hubby ade kat meje mkn, so aku rasa mesti dia dgr. Hubby pun kate betul lah dia pun dgr cam tu gak tp tak percaya, lg pun lantak le diorg tu hal rmh tangga diorg. Aku diam je le (kalau ckp juge nanti kena marah ngan hubby coz jd kepoci). Cam biasa tiap2 pg sebelum gi office aku beli paper... jeng..jeng..jeng... muka depan akbar berita harian keluar cite tu siap dgn gambar skali.... Wow teperanjat betol aku kali ni... biar betul ni ERRA & YUSRI ni. Selama ni aku cuma dgr gosip je. Skrg ni pulah dah sah ERRA sendiri dah buat kenyataan akhbar, YUSRI pun ade gak skali. Aku tgk muka ERRA dlm paper ni mmg cam ade problem, sian dia sedih je muka dia.. ERRA ade kata " percayalah, ia tiada kaitan dgn org ke-3. Cuma masalah rmhtangga, biarlah menjd rahsia kami berdua". Betul lah tu tak kan hal rmh tangga pun nak cite kat sume org. Dah le dia dah jg hak peminat(bakat dia lah), tak kan lah hal rmh tangga pun peminat nak amik tau gak. Cukup lah sekadar kalau peminat tahu yg dia bahagia dgn kehidupan nya. Kita tak Tau ape sebenarnya masalah mereka, hanya mereka yg lebih mengetahui so biarlah mereka berdua je selesai kan masalah ini sebaiknya. YUSRI pulak kata "kini saya mahu peminat tahu, kami cuba melakukan yg terbaik (tgl berasingan) untuk mempertahan ikatan ini. Saya masih mengambil berat terhadapnya dan dia juga mengambil berat keadaan saya. tp kamai tak tau jangkamasa ini sampai bila". Aku tau YUSRI tu masih sayang kan ERRA lg mcm tu juga ERRA. What ever pun aku sentiasa doakan semoga mereka cepat berbaik2 semula. Adat lah org berumahtangga ni. mesti ade pasang surutnya. Sedang kan kita ni selalu sgt bergaduh ni kan pulak org glamor cam ERRA & YUSRI tu. Pd peminat2 ERRA &YUSRI korang pun doakan lah merek tu cepat2 berbaik. Jangan pulak lg tambah kan gosip dan spekulasi mengenai mereka.

6 Comments:

At 9:00 AM, Blogger Mas said...

Aku semalam MC so tak sempat beli paper. Aku terkejut gak dengar adik aku cerita. Yelah kan, buat majlis kahwin besar2an, dekat ratus ribu gak habis, sayang ler kalu bercerai. Aku doakan rumahtangga mereka mampu diselamatkan.

 
At 11:05 AM, Blogger Ayu Mohamad said...

aku terkejut....
terkejut sgt!!!!! tak sangka.. aku pon mcm Mas doakan depa bahagia..aminnnn

 
At 2:22 PM, Blogger WRA said...

akak baca paper The Star semalam...dlm tu siap tulis Yusry nangis masa buat pengakuan dan dia kata "I still love her" lepas tu dia tanya Erra, "Do you still love me?" & Erra jawab "Yes"...
mudah2an semuanya OK nanti...

 
At 2:45 PM, Blogger oren said...

walaupn aku tak minat kat depa tapi aku rasa simpati jugak..hidup dlm dunia yg glamer pun bukannya senang..byk dugaan dan cabaran..tapi mcm Mas cakap, sayang kalau depa bercerai berai sebab majlis kawen grand giler...

 
At 3:22 PM, Blogger lempoyak said...

MAS : tu lah rugi je kan.... bg mereka duit tu boleh cari, tp kasih syg tak boleh beli..

AYU : mmg aku pun terkejut gila bila bc paper pg semalam tu...

KAK WAN : dari air muka masing2 mmg mereka ni masih saling syg menyayangi.. sama2 lah kita bedoa ye kak wan...

OREN : tu lah bkn senang nak jd org glamor ni oren.. nasib baik aku ni tak glamor.. tak de le sapa2 nak amik tau hidup aku..

JEM : peminat2 ni kengkadang tu terlamapu kaypoci sgt. yg kesian artis tulah..

P/S ape2 pun kita doa kan lah diorg ni cepat2 berbaik semula yek..

 
At 12:32 PM, Blogger NONIE AZIZ said...

alamak sedihkan..bila baca komen kak wan psl dlm The Star tu lagi rasa sedih...Moga dewang berkekalan!

 

Post a Comment

<< Home