Semalam, Hari ini & Selamanya..

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Tuesday, November 22, 2005

Teringat Kisah 10 BUlan Lalu.....

wah dah seminggu tak update blog ni, maklumlah bz skitlah last week. Last weekend aku and hubby blk kg aku tak melaka coz sepupu khawin. Wah seronok nye. Teringat aku masa majlis perkhawinan aku . Walaupun dah 10 bulan majlis berl;angsung tp rasanya mcm baru je kami disandingkan. Aku ni merupaka anak sulung dlm keluarga so mestilah majlis ni meriah sikit (maklumlah nak smbut menantu pertama). Teringat detik2 tu buat aku happy sangat. setiap org mesti impikan sebuah majlis yg gilang gemilang, cam tu jugak aku. Boleh di katakan majlis khawin aku adalah yg paling grend skali kt taman perumahan aku tu. Khemah jemputan je family aku reques 10 buah, tak termasuk khemah pengantin 2 buah. Semua sekali dah jd 12 buah khemah(dah mcm tapak "SURE HEBOH" kat rmh aku tu), semua kengkawan aku yg dtg terperanjat, diorg ingatkan salah rmh siap calling2 aku. Memang ramai jemputan yg dtg masa tu ialah ma&pa aku ramai org kenal. Keluarga aku pun besar gak. Ramai sedara-mara yg datang dari seluruh pelusok malaysia. Aku pun puas hati dgn servis mak andam yg boleh dikatakan 1st class. Semua org puji perubahan penampilan aku hari tu. tak rugi habis beribu utk koz mak andam. Sedara mara, Jiran tetangga, sahaban handai bayak yg menolong semasa majlis berlangsung. Thank's to all of you. Lepas je selesai 2 hari majlis berlangsung (sebenarnya majlis dah bermula seminggu awal dgn acara berkampung) biasa lah "rumah siap pahat berbunyi" adalah sorg dua mak sedara aku yg tak puas hati dgn majlis rmh aku, ada je yg tak kena tak tau lah apa tabit mereka2 ni selalu je nak kondem org. Yg penting lepas je majlis selesai all family puas hati dgn aturcara majlis dan majlis berlansung seperti yg dirancang alhamdullilah. Kini aku sangat bahagia dgn hubby. Aku harap kebahagian ini akan berkekalan sampa bila2. Terima kasih MAMA & PAPA coz merilisasikan impian anakmu satu kenyataan yg akan di jadikan sebuah memori yg indah untuk kenangan masa depan. Pengorbananmu adalah sebuah pengorbanan yg suci dari hati seog ibu dan bapa untuk anaknya.

4 Comments:

At 4:26 PM, Blogger oren said...

eeii..memula cerita pasai cousin kawen, pas tu masuk plak bab kenduri sendiri 10 bulan yg lalu..so, aku ucapkan selamat berpengantin (baru?) or (lama?)..

semoga kekal bersama hingga akhir hayat..

 
At 6:11 PM, Blogger lempoyak said...

oren... ni kes teringat balik lah rasa mcm nak naik pelamin ngan hubby sekali lg je.... seronok tau jd pengantin ni, semua org beri perhatian pd kita..

 
At 9:25 PM, Blogger Ayu Mohamad said...

lempoyak...
nak naik pelamin lagik? hehehe..udah le.. tapi kalo nak honeymoon lg hehehe anytime!!!
jom le kite gi honeymoon nak? hehehe

 
At 4:49 PM, Blogger NONIE AZIZ said...

oittt...ayu jangan lupa aku......aku nak honeymoon gak....

 

Post a Comment

<< Home