Semalam, Hari ini & Selamanya..

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Saturday, November 12, 2005

hari ni 1st time join blog ni....

halooo.... hari ni 1st time join blog ni. SElalu asyik baca blog org je akhirnya dapat jugak aku create blog sendiri. pd sumer yg baru terbaca blog ni sila2kan lah bg pendapat & teguran jika ada apa2 yg tersilap. Aku ni jenis yg suka sangat bercerita, aku harap melalui blog ni boleh lah aku berkongsi cerita2 yg menarik yg aku lalui sehari-hari.
Aku skrg ni ade kat office, sementara aku nak tunggu my hubby jemput boleh lah aku tulis sikit kat sini. Masih belum terlewat aku nak ucapkan "SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI" kpd semua. Memandangkan kita skrg berada dlm mood raya, apa kata kalau aku titipkan kat sini pengalaman pertama aku beraya ngan my hubby kat kg dia di N9.
Pengalaman pertama aku ni berbeza. Aku tak sedih pun beraya jauh dari keluarga mungkit coz sejak 1 puasa lagi aku dah berniat thn ni raya nak beraya dgn famili hubby aku kot. benda tu dah set dlm kepala otak aku.. My ma & pa dah cakap kat mana suami aku ajak beraya aku kena ikut. Ma & pa X kesah. So aku ikutlah dia raya kg dia.(maklumlah pertama kali). Masa mlm raya tu aku dah dapat rasa kelainan raya kg sana, maklumlah klu kat kg aku mlm raya dah ramai sedara mara dok berkmpl kg rumah nenek(rmh pusaka/rmh ibu). Tp kat sana yg ada cuma aku suami ister, kak long dan klga (4 Org), my mother in low(MIL), adik ipar(blm khawin) dan nenek dia (wan). kalu dikira cuma 8 org je kat rmh tu. Sedara mara yg lain tah lah langsung tak datang jenguk wan kt kg tu (rmh sumer dkt, dlm kws kg tu je). Nasib baik kami sekeluarga berpakat nak blk raya rmh wan klu tak

0 Comments:

Post a Comment

<< Home