Semalam, Hari ini & Selamanya..

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Sunday, November 13, 2005

hari ni....

haloo sumer... tau tak cam ne susah nya aku nak up date blog ni.. Payah nak cari up date icon nya maklum lah aku ni bkn nya pandai sangat guna pc ni, setakat nak main game je boleh lah. Hari ni Aku happy sgt coz keje pun 1/2 day and paling happy my sis in low nak dtg rmh, Maklum lah rmh aku tu jarang org nak dtg. Selalu pun just tgl aku ngan my hubby, so klu ade sedara mara or kengkawan nak dtg aku happy sgt. Semlm my cousin dtg gak. hantar kuih raya yg aku order tu. (tak smpat nak hantar sebelum raya hari tu). Aku tgk knp dia ni happy semacam je, aku pun tanya lah rupa2 nya dia ni dah berbadan 2 (baru je 4weeks). Congratulations MIMA... Aku je ni yg tak lekat2 lagi, dah setahun menunggu ni... tension2... Nak kata aku ni merancang tak de, tapi...... tak tau lah mkn belum ade rezeki lagi kot.. Bila aku ajak hubby pegi chek kat klinik, dia kata tak payah mkn belum ade rezeki lagi kot. Tahlah tgk tahun depan lak. Mana Tahu tahun depan ade bajet.
Next week aku nak balik kg. kat melaka sepupu khawin. Than aku nak sambung jalan hari raya kat rmh kengkawan aku yg tak pat pegi hari tu coz 1st day raya my hubby kena demam campak (aku lah pembawa virus tu, tp aku kena masa 1st week puasa) kesian dia sampai tak leh nak bangun pun. At last aku raya je kat rmh. Teman kan dia. Masa nak balik kl lagi teruk. Dia still deman lagi tapi terpaksa bawak kete coz aku tak de driving lesen and also tak reti nak drive. So rela dalam terpaksa lah dia drive. Dari detik tu aku dah niat walau ape pun terjadi next month aku nak ambil driving lesen jugak (aku ni jenis penakut dah 2x ma hantar pergi test tapi aku still tak pegi. Skrg sapa rugi...).Ok lah nanti lain kali lah aku up date balik blog ni... mungkin kalau tak de ape aku update by monday...

2 Comments:

At 7:41 AM, Blogger Ayu Mohamad said...

welcome o blog world!!! heheh world! world! hehehe jgn marah ek R... ni kite dtg drp blog si Oren tu ha.. kite pun dah nak dekat setahun kawen tapi lom lekat lagi.. lom ade rezeki gi tu..sabooo...nak join kite ke nanti hehe berusaha ke arah itu? meh la kite email2an :)kite nya blog add http://sitirahayu.tripod.com/luahan-rasa/

 
At 11:11 AM, Blogger NeroEcha said...

hai welcome the world of blog..pasal anak tu i'allah ade rezeki tu nanti saya pun dulu lambat 8 bln br melekat

 

Post a Comment

<< Home