Semalam, Hari ini & Selamanya..

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Thursday, June 15, 2006

Start esok aku akan bercuti sehingga isnin dpn sebabnya hari ni aku nak balik melaka, cousin aku khawin. Wah sonoknya.... Sebenarnya last 2week aku baru je balik melaka pun, sepupu lelaki aku kawin. Ni sepupu pompuan aku lak. Semlm dah siap pack kan brg, rmh pun dah siap kemas habis keje ptg ni je nak terus gerak. Ikut perancangan, aku nak balik rmh MIL dulu than esok pg baru balik melaka. Hari selasa pulak aku mungkin amik 1/2 day, coz nak gi cheak-up. nanti kalo sempat selasa ptg aku up date lagi yek. What ever pun selamat bercuti dan berhujung minggu.

3 Comments:

At 1:57 PM, Blogger oren said...

selamat makan nasik minyak, and take care....

 
At 2:05 PM, Blogger Ayu Mohamad said...

selamat jugak :)

 
At 2:12 PM, Blogger lempoyak said...

OREN : ko pun take care tau.. due semakin dekat kan..?

AYU : harap2 lah selamat semuanya nanti.

 

Post a Comment

<< Home