Semalam, Hari ini & Selamanya..

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Monday, August 27, 2007

weekend baru ni aku sempat balik kg MIL. ni sumer plan tergempar mr papa lh. tah apa mimpi dia sabtu pg lepas balik keje terus pelawa aku nk balik kg. bagai pucuk di cite ulam mendatang lh. sepantas kilat terus pek baju. Lg pun mmg aku nk balik sgt pun. kesian ngan MIL dh lama sgt rindu ngan cucu dia tu. ikut mr papa kt nya nk balik lepas 3.00pm. last2 6.30pm baru gerak dr rmh. akhirnya 11.30mlm baru le sampai palong. uhh ponet lh..
ahad tgh hr tu ajak MIL, FIL and WAn pi pekan bahau coz kak long nk celeberete b'day qiena. kat mana celeberet..? kt Kfg je.. puas tawaf satu peken tu carik pizzahot.. tp tok de. semperna 1st b'day qiena maklong dia hadiah kan 2 pasng baju. so tambah le baju utk hr raya nanti.
ahad 8.30 mlm baru gerak balik kl. dekat 11.30pm jugak sampai kl. aku langsong tak sedar apa2 pun sbb naik je kete terus lelap. sedar2 mr papa kejut mintak duit kecik nk byr tol.

cuma tinggal 2hr lg je nak sampai b'day qiena. insya'allah kami akan celeberet kt kg je (read: ipoh) tis weekend. mungkin bt majlis 2 in 1. 1st bt majlis kenduri doa selamat for qiena n kenduri tahlill menyambut puasa, and mlm nya pulak bt majlis potong kek je. ni pun bt just nk seronok2 je dh terlanjur sepupu sepapat qiena ade sana.

so far persiapan for b'day party qiena alhamdulillah ade yg dh get ready. alhamdulillah last week kek dh tempah pd siti adik kak ayu. hr tu mintak ct carik kan stiker barbie, tp tak de jumpa.. so last minit tema pun bertukar lh kepada pooh n friend. so tunggu je lh hasil nya. petang tadi ade lh beli kan gula2 sikit utk budak2 tu. yg aku tak dapat cari skrg ni mask utk parti tu. tp dh mintak cousin cari kan kt ipoh. belon pun mlm nanti nk baru nk beli. yg lain2 tu rasa cam tak de kot. cuma esok lusa baru nk pek kan gula2 tu je. so pd kawan2 sorry lh kali ni mmg tak dpt invite korang sumer maybe next time kalo aku bt kt kl nanti aku make sure mesti invite korang sumer. so jgn le kecik2 hati semut ye..

Labels: ,

4 Comments:

At 11:22 AM, Blogger Mummy Rizq said...

happy birthday untuk qiena.. semoga sihat sejahtera panjang umur hendaknya...

 
At 2:01 PM, Blogger kasihlatifah78 said...

happy birthday to qiena...nama anak kita sama arrr...ader Qistina. weiii hubby ko org palong ekkk...palong berapa??? aku ramai kengkawan org palong...ntah2 derang kenal hubby ko...kui...kui..kui...

 
At 2:02 PM, Blogger Puteri Satu said...

hepy besday qiena...dah lama nak tengok gambar qiena..sampai la ni tak dapat tengok gak..nanti masa besday snap gambar ye qiena aunti puteri nak tengok tau....

 
At 4:45 PM, Blogger lempoyak said...

MAR : thank's aunty..

KL78 : kita serupa... laki aku org palong 15. tp dia membesar kat pilah. mak ngan abah dia je dok sana.

PS : thank's. alahai sorry lah aku masih tak pro nk up lod gambau. nnt aku send kt ko, boleh tak ko up lodkan.

 

Post a Comment

<< Home