Semalam, Hari ini & Selamanya..

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Monday, May 28, 2007

ye..nk pi jalan

ye..ye.. ade org tu kan..
nak ajak aku gi holiday,

sapa
ada lh..

bila..?
mungkin dlm minggu ni kot.

kat mana..?
tah le tau tau. mungkin ke sabah, langkawi, or pahang je..

yg benou nyer..
semperna cuti sekolah ni bos aku yg tercinta itu, and family nk gi holiday lh.. so apa angin aku pun tak tau, semlm dia call ajak aku, mr papa and qiena pergi sekali.... woo sonok nya. mungkin ni konkonon family day lh utk kompeny kitorang kot. tp yg pg... family aku n family dia je.
cam tu boleh kira family day tak...? tibai je lh apa day pon. janji dia dh bermurah hati nk bwk pg. segala perbelanjaan di tanggung beres... so mula dr hr ni aku akan menghitung hari and kekal kan mood gumbira dlm hati ni..
doa aku semoga semua berjln lancar.. amin...

Labels:

4 Comments:

At 1:45 PM, Blogger HAPPYIRFA said...

wah..baiknya bos kau.mesti kau ni kesayangan bos kot..apa2 pun semoga kau bergumbira dgn percutian bersama family bos tu.

 
At 5:09 PM, Blogger Kaklong Syikin said...

salam,

akak doakan semuanya berjalan lancar dan happy sepanjang masa holiday tu

 
At 11:27 PM, Blogger Arena said...

semoga semuanya berjalan lancar..

 
At 3:32 PM, Blogger lempoyak said...

irfa : nak kata anak emas kompeni tu tak sangat lh.. tp ok2 je.

k.long & arena : hai sis, alhamdulillah semuanya lancar..

 

Post a Comment

<< Home