Semalam, Hari ini & Selamanya..

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Tuesday, August 14, 2007

bOrak-BoraK KosONg

tak de apa sebenarnya yg nk aku up date hr ni... kehidupan aku biasa2 je kebelakangan ni, tak de apa yg menarik sgt pun. lg pun terasa otak ni dh beku nk mengup date. huhh.. bosan sungguh.

perkembangan anak dara ku ituw..

skrg ni masih lg belum boleh berjln sepenuhnya. masih lg 1-2 step lg. aku dh tension ramai yg tny bila anak aku nk start berjln. ade juga mulut2 yg kata mungkin sbb masa tnm uri dulu kedalam sgt, tu sbb qiena lambat nk jln. mmg tak logik kan. apa kene mengena tnm uri dgn anak aku pulak. stupit..!! aku percaya anak aku tu mmg boleh berjln cuma mungkin lambat skit je dr anak2 MEREKA.. jgn2 besok anak aku terus dpt berlari dr anak2 MEREKA itew..

skrg ni gigi qiena dh tumbuh lg 2 batang. satu gigi bawah dan satu lg gigi taring. so skrg ni qiena dh de 3btg gigi. comel sungguh anak mama ni.. tp yg tak tahan tu skrg ni suka sgt nk menggigit. tension nya mama...

skrg ni aku tgh menghitung hari je, lebih kurang 15hr dr skrg ni akan tiba b'day qiena.. sekejab je dh nk setahun. aku pulak yg terlebih xsitet nk celeberate.. mmm mama tgh fikir kat mana nk celeberate dgn bajet yg ciput ni je...

Labels: ,

9 Comments:

At 10:12 AM, Blogger Puteri Satu said...

biasala bebudak klu tumbuh gigi dulu..memang akan lambat sikit berjalan...cam anak akak ipar akak...baru 8 bulan dah menapak...tapi gigi lum tumbuh..selalu kan memang cam tu...klu gigi tumbuh dulu..mang dia akan lambat sikit berjalan...dun wory la...

 
At 12:36 PM, Blogger Cik Tat said...

abih tu anak aku yg tak tanam uri ni tka leh jalan la yek..apa la diorang ni..sekati je buat kesimpulan..

 
At 4:59 PM, Blogger lempoyak said...

PS : mmg kebiasaanya cam tu lh yg saya dgr. baby akan pandai salah satu, sama ada tumbuh gigi dulu or pandai jln dulu.

JEM : tu lh MEREKA2 ni mmg pandai je buat tiori sendiri. siap lh kalo aku dgr lg sure cabai kan je molot yg tak de insurant tu.
Eh Baby amal dh pandai apa skrg ni...

 
At 6:02 PM, Blogger HAPPYIRFA said...

salam lempoyak..
jgn peduli sgt apa org kata.biasalah mulut org x habis komen..yg penting dia sihat..lama2 bulehlah berjalan tu..

 
At 6:18 PM, Blogger lempoyak said...

This comment has been removed by the author.

 
At 6:20 PM, Blogger lempoyak said...

IRFA : betul kata ko.. yg penting anak aku sehat kan.

 
At 9:15 PM, Blogger Zetty said...

yg penting anakmu itu sihat fizikal dan mental .. tak payah nak risau kata2 org .. kalau dilayan sampai bila pun dorang takkan puas .. cam aku nieh, takde anak asyik ditanya jek bila nak ada anak .. ko yg ada anak pun asyik ditanya perkembangannya .. sampai bila2 pun mentaliti org takkan berubah .. sabar aje laaa ...

 
At 7:51 AM, Blogger kasihlatifah78 said...

biasalah..dah mmg sifat manusiakan.. prihatin ngan mslh org.. (sbnrnya bz Body)....tanya itu ini...

 
At 12:43 PM, Blogger KV said...

dah tumbuh gigi ye dak qina tu. Nanti jgn lupa berus gigi dia sokmo sblm 'terlewat'. Hehe

 

Post a Comment

<< Home