Semalam, Hari ini & Selamanya..

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Monday, June 18, 2007

LaPOraN WikeN

dh lama tak update, otak pun dh naik beku n k'keringan idea. ok apa nk cite sebenarnya.... cam biasa2 lh, hr isnin laporan cuti2 wiken.

jumaat : family aku dr melaka dtg bertandang ke rumah. just mama, abah, n adik2 yg kecit je ikut....yg besar2 tinggal. mula2 mcm tak kompom je nk dgt, so aku pun tak de le siap apa pun kt rmh tu.. pkl 8.30pm, adik aku yg kembar tu call bg tau dh nk kuar tol ayer keroh.. so sepantas kilat aku laki bini gi merothon ke ga*nt beli serba sedikit brg.

sabtu : dlm perancangan, ptg tu nk bwk adik2 gi zoo ke, klcc ke.. las2 dekat 3.30pm dh hujan.. so sumer plan tergendala. Jadinya petang tu tak de keje lain layan tido & layan cd lg best time sejuk2 tu... mlm tu mr papa kata tak xmasak, mkn luar je utk celeberet father's day. Gi mkn pun dkt2 area rmh tu je...

ahad : dlm 10.30 diorg dh gerak balik melaka dh. so aku ada perancangan lain pulak lepas tu. Aku, mr papa n qiena gi ronda2 kt midval*y. ni betul2 ronda dh. nk carik parking tu je dh dkt sejam.. kalo tak betul2 mmg aku menci nk pegi kesana sbb tu lh.. masalah parking. sbb dh janji nk beli peresen utk papa for father's day, so redah je lh...

so smlm dgn sedikit bajet yg aku n qiena kuarkan dpt lh papa kasut yg mmg dia idam2 kan selama ni. tu pun mkn masa dkt 3jam juga layankan dia kuar masuk kedai sport carik kasut yg betul2 dia berkenan. lepas dpt bkn main senyum sampai ke telinga lh mamat tu.

dkt 4.30 sampai rmh terus jlnkan tugas mengemas pulak. bila dh ramai2 paham2 je lh rmh tu mcm mana... mlm tu habis je gengsta*s terus tido tak hengat....

Labels:

5 Comments:

At 12:14 PM, Blogger Mummy Rizq said...

hubby pun nak kasut birthday dia 26 jun nie.. rabak..!

 
At 3:26 PM, Blogger lempoyak said...

mar : tapi xpekan berkoban skit just utk yg tersayang.. ..

 
At 1:13 PM, Blogger HAPPYIRFA said...

hai ..
aku tak beli apa pun kat hubby sempena fathers day.wish pun tak.
dia pun tak wish aku on mothers day sbb dia kata'u r my wife not my mum'so adillah kan?

 
At 2:12 AM, Blogger Arena said...

Hahaha, baru belikan t-shirt utk ed, sekali tu ketat laks.. tension aku.. dah bulat rupenye edku.. happylah mr papa dapat kasut baru yek..

 
At 7:06 PM, Blogger lempoyak said...

irfa : sama cam mr papa.. masa mother's day tu jenuh dr pagi mintak dia wish.. tp hampeh.. tak pe lh dia tak hargai aku. sekurang2 nya aku still hargai dia..

arena : huhuhu..sian nya. abih tak gi tukar ker..? apa tak suka mr papa tu.. mmg dh lam hajat nk kasut tu.. bila dpt mcm ke*ing raya le....

 

Post a Comment

<< Home