Semalam, Hari ini & Selamanya..

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Wednesday, March 14, 2007

xde tajuk

tis week keje opis belambak menanti aku. surat yg nk bukak bertimbun timbun. ni sumer si pendek yer pasal lh. asyik hold dulu dr bln jan-march, yg sudah nya aku kene bukak.. tangan ni dh naik lenguh menulis dr isnin sampai ni pun belum sudah lg. b*#t*t ni pun dh naik kematu duduk kt kusi ni dr pg sampai ke petang. nk pg toilet pun tak sempat. rasa nya dh mcm bdk sekola kene denda menulis 1000 perkataan pulak... nasib baik Qiena tak de, kalo tak mampos aku xbuat...

Qiena xde!!... yup Qiena x de, ahad lepas SIL ambik bwk blk s'ban. buat masa skrg mungkin sampai hjg bulan kot, sementara kete kt bengkel lg. WAh aku RINDU lh kt Qiena lh.... rasa cam lambat je hr jumaat.. tak sabar nk jumpa Qiena. Aku mmg dh rindu gila kt dia ni. Sampai kan tiap2 mlm aku bwk tido bj and mainan dia. Pagi2 pulak mesti nk tgk klip video dia dlm hp.

**alamak bos dh msk lh.. kene stop dulu... surat belum habis bukak lg ni mampus kena marah ni....

Labels:

4 Comments:

At 1:12 PM, Blogger HAPPYIRFA said...

hai lempoyak..
aku dapat rasa camner siksanya takde keta.aku pernah x de keta selama 4 bulan.siksanya hanya Allah saja yg tahu.
harap keta kau cepat siap dan dpt bawak balik qiena ..bye

 
At 11:15 AM, Blogger oren said...

dulu, aku pon gitu..asal balik kampung jumpa anak, aku mesti akan bawak balik 2-3 helai baju/suar yang ada bau dia..tetiap malam, memang asik nangis jek..

 
At 4:02 PM, Blogger Arena said...

MOga semuanya dipermudahkan sis.. Hang in there..

 
At 4:49 PM, Blogger lempoyak said...

irfa : seksa nya ya amat tuhan je yg tau... aku rasa lh pas ni mesti mr papa tobat nk drive laju2 lg...

oren : rindu pd anak boleh buat seorg ibu jd moroyan... bila nk invite pi rmh baru..

arena : thank's...

 

Post a Comment

<< Home