Semalam, Hari ini & Selamanya..

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Monday, December 18, 2006

cuti weekend aku

weekend lepas aku jd gak gi kenduri kawin cousin MR PAPA kt s'ban. tu pun last minit punya plan. Ni MR PAPA punya hal lh. taknak bg kata putus masa aku tny seminggu lepas. yg jd mangsa aku lh, pg tu lh baru nk pek beg bj. (Walaupun balik sehari je aku mesti nk bwk bj mcm nk pegi seminggu nye.) kalo kami berdua xpelah juga tp skrg dh ber3 mana dgn beg baby, bakul susu, buaian, dan segala brg Qina tu kena angkut.. aduh tension tu lh pasal aku x suka last2 minit.

so far masa kenduri tu oklah. walau pun dh kawin dkt 2year, aku mmg x kenal sgt ngan cousin2 MR PAPA. sbbnya jrg jumpa. kalo jumpa pun buat bodoh je.. bkn aku eh.. diorang tu yg dh perasan bagus sgt..
oklah tutup story tu..

this weekend SIL ajak gi kenduri rmh dia. MR papa lak dh xde cuti.. nampaknya mmg tak boleh balik. rasa2 mcm nk je angkut Qina naik bas. Tp aku takut nnt driver bus tu turun kan aku dua beranak kat kajang.. sbb apa..? pasal Qina asyik melalak je. ye lh hr tu balik s'ban naik kete pun dia bantai melalak, sampai MR PAPA tak konsisten nk bwk kete.

ok that all cite aku... sebenarnya aku dh x tau nk tulis apa lg..

**** sjk dua menjak ni aku dlm keadaan risau n seriau ya amat sgt.. sbb apa? nnt lh bila dh konfom betul2 aku akan cite kan.... mintak2 bende ni tak terjadi. tp kuasa Allah kita tak le menolak.

-aku yg menulis-

8 Comments:

At 11:30 AM, Blogger oren said...

aku dulu pon, tunggu umur mira setahun baru berani bawak dia naik bas..kalo qina kecik2 gini, tak payahlaa...apa kata ngko drive jek?

psstt..napa seriau yerk? hopefully, everything is ok..

 
At 2:58 PM, Blogger lempoyak said...

OREN : aku x de lesen lh.. lg pun takut ya amat.

nnt lah aku akan cite gak knp aku risau tu.. hopefully aku pun harap perkara tu xjd..

 
At 2:18 PM, Blogger HAPPYIRFA said...

citer apa pulak yg seriau nih..
aku pulak yg naik seriau..jgn lupa buat en3 psl seriau tu yer..

 
At 3:19 PM, Anonymous Anonymous said...

pregnant?

kalo breastfeed senang naik bas..kalo melalak, ko sumbat jer..cam tu la dulu aku buat ngan si kakak..

 
At 5:31 PM, Blogger Pnut said...

pregnant????
tahniah heheheh

 
At 5:53 PM, Blogger lempoyak said...

hapyirfa : nnt tunggu....

jem : pepandai je ko...

k.pnut : alamak asal sumer ckp cam tu..

 
At 2:31 PM, Blogger Puteri Satu said...

ha pregnant..: yeh..yeh..leh masuk kelab aku la ni....welcome..welcome..kecik tapak tangan stadium bukit jalil ditadahkan..mueheheh

 
At 4:19 PM, Anonymous Anonymous said...

aku pun teka pregnant macam Jem..muahahahhaha

 

Post a Comment

<< Home