Semalam, Hari ini & Selamanya..

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Tuesday, March 06, 2007

campur-campur

Sebenarnya this week mcm2 masalah yg dtg... last sunday hubby exciden.. alhamdulillah dia xde apa2, cuma kete je teruk. kalo ikut kan mlm tu mmg aku nak sgt ikut dia kuar.. tp sebabkan kitorang dh berjalan sakan dr pg sampai ptg, Qiena pn dh tido so aku tak jd nk ikut... MR PAPA pun janji nk balik awal. aku x boleh bayang kan kalo mlm tu aku ikut.. mesti lain jd. lebih2 lg Qiena ade ngan kitorang... buat masa ni MR PAPA dlm keadaan mamai lg, ye lah terperanjat tu. sampai hr ni aku masih xdpt cite sebenar dr dia mcm mana kemalangan tu berlaku. jab lg baru MR PAPA nk gi buat repot.. smlm dh pegi tp polis yg hendel kes ni cuti. kete skrg ni ade kt bengkel.. so buat masa ni kami xde transpot mungkin sampai sebulan kot.. smlm MR PAPA pinjam kete kawan dia, esok pulak xtau cam ne nk gi keje.. nampak nya terpaksa cari altenetif lain.

Jumaat lepas mama call bg tau ade org dtg merisik adik L.. so mungkin end of this month dia nk tunang. kalo ikut kan dia mmg xnak tunang dlm masa terdekat ni... muda lg kt adik L, tp kalo asyik kehulu kehilir je baik dicepat kan sebelum sesuatu terjadi. .. mungkin dlm thn ni jugak nk langsung kut.. So dgn rasminya aku jugak dilantik sebagai penggubah hantara dia dan akan dibantu oleh cousin aku yg very the mahir one dlm hal2 ni sumer... kalo kut kan aku just sbg pemberi idea je.. hal2 mengubah aku serah kan pd cousin aku..

Terlanjur adik L nak tunang ni mama ade pelawa aku nk buat cukur jambul Qiena. mmg dr dulu pun nk buat tp xde masa, so aku kata ok lh. tp bila dh jd hal2 ni(pape exsiden) aku cam dh tak de mood lak.. Dgn xde transpot nk balik (kurang2 pun kete tu siap dlm 1month). lg pun duit yg nk buat tu dh terusik(papa pinjam buat byr saman exsiden tu). Mmg boleh ganti tp by this end of month.. so aku mmg tak sempat nk buat apa2 persiapan utk majlis tu. tu yg buat aku tawar hati. tp insya'allah niat aku baik... mungkin akan dipermudah kan olehNYA..

Hari ni juga genap usia perkhawinan aku 2thn. kalo nk ikut kan semalam tarikh nikah aku. tp dlm otak aku just remember tarikh kawin je.. namun aku xde buat apa2 celeberet pun, cukup lh aku ngan MR PAPA ingat. tp very the special.. mama jugak ingat tarikh annyversary aku. Pg tadi call and wish.. terharu jab aku... so semperna 2nd annyversary ni aku harap ikatan ini berkekalan sehingga akhir hayat amin...

Labels:

4 Comments:

At 8:51 AM, Blogger oren said...

semoga semua kekusutan akan berakhir..sabaq yer..

 
At 10:57 AM, Blogger lempoyak said...

oren ; insyaalah... ko pulak cam ne skrg ni, anak2 sumer ok tak..?

 
At 2:59 PM, Blogger pB said...

ee...tarikh kawin kita samalah.

yang beza kak pB dah 12 tahun..

selamat anibersari..moga akan terus berkekalan

 
At 4:06 PM, Blogger lempoyak said...

PB: hapy aniversary too..

 

Post a Comment

<< Home